poniedziałek, 18 października 2010

Dlaczego Aroma GROUP (część pierwsza)

W ostatnim czasie na naszym polskim rynku jak grzyby po deszczu powstają firmy działające w branży MLM.

Każda z nich na początku krzyczy, że jest rewelacyjna i daje możliwości szybkiego zarobienia dużych pieniędzy. A po tym, jak się ktoś do nich zapisze, to okazuje się, że jest jak zwykle, jak wszędzie.

Co więcej pojawili się ludzie, którzy do tej pory niewiele osiągnęli w innych firmach, a nagle robią się wielkimi liderami, tylko dlatego, że weszli do nowej firmy jako pierwsi, a w praktyce niewiele potrafią swoim ludziom zaproponować.

Ponieważ uważam, że zmiana MLM lub podjęcie współpracy z inną firmą powinno być poprzedzone wnikliwą analizą tego, co dana firma i dany lider proponuje, postanowiłem napisać kilka informacji o nowej firmie Aroma GROUP, z którą zdecydowałem się współpracować.

Spółka z o.o. Aroma GROUP została zarejestrowana w czerwcu 2010 roku, a w ostatnich dniach września br. rozpoczęła się faza 3 – czyli rejestracja dystrybutorów i sprzedaż produktów.

Aroma GROUP to połączenie tradycyjnego MLM (miesięczne kwalifikacje, plan marketingowy, szkolenia) z Programem Partnerskim (sklep partnerski, generator bannerów, statystyki sklepu).

Każdy Partner (dystrybutor) Aroma GROUP nabywa przy rejestracji starter zawierający piórnik z próbkami zapachów, ulotki (docelowo katalogi) produktów – czyli niezbędne narzędzie do pracy z listą znajomych oraz narzędzia do pracy w Internecie – spersonalizowany sklep internetowy w domenie www.własna nazwa.aromagroup.pl - podobny do tego, który zobaczysz pod adresem: 



Sklep partnerski jest obsługiwany centralnie (przez firmę), ale promowany przez danego Partnera (dystrybutora). Jest to świetne narzędzie do sprzedaży produktów. W chwili obecnej produkty Aroma GROUP wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej, a więc w grę wchodzi obszar Polski, ale niedługo będzie również możliwa wysyłka produktów za granicę.

Poza samym sklepem, w chwili obecnej mamy już dostęp bannerów promujących sklep, statystyk odwiedzin sklepu, statystyk pochodzenia linków i najlepszych klientów oraz najlepiej sprzedających się produktów. To są pierwsze narzędzia dające możliwość planowania swoich akcji marketingowych w Internecie.

Przykładowe bannery zobaczysz w prawym menu bloga (1 i 3 banner) oraz w stopce.
Kolejne narzędzia są w opracowaniu i do końca listopada będzie dostępnych kilkanaście różnych narzędzi przydatnych w promocji naszych sklepów partnerskich Aroma GROUP i całego biznesu. Będą to narzędzia na tyle proste w obsłudze, że każdy, kto zechce budować struktury przez Internet poradzi sobie z ich wykorzystaniem.


CDN.