Od dnia 12 kwietnia 2011 r. w firmie Aroma Group obowiązuje nowy Plan Marketingowy zgodnie z którym na wynagrodzenie Partnera Aroma Group składają się:
a) zysk (marża) ze sprzedaży bezpośredniej produktów - 42%
b) zysk (marża) ze sprzedaży produktów za pośrednictwem sklepu partnerskiego:
- przy zakupach zwykłego Klienta (bez rejestracji) - 42%
- przy zakupach Stałego Klienta (zarejestrowanego) - 30%
c) premia aktywacyjna (za każdego czynnego Partnera na poziomach I-VI)
d) strukturalna premia obrotowa (2-16%)
e) firmowa premia obrotowa (4-21% od obrotu firmy).
Poznaj szczegóły - nowy Plan Marketingowy do pobrania tutaj.
a) zysk (marża) ze sprzedaży bezpośredniej produktów - 42%
b) zysk (marża) ze sprzedaży produktów za pośrednictwem sklepu partnerskiego:
- przy zakupach zwykłego Klienta (bez rejestracji) - 42%
- przy zakupach Stałego Klienta (zarejestrowanego) - 30%
c) premia aktywacyjna (za każdego czynnego Partnera na poziomach I-VI)
d) strukturalna premia obrotowa (2-16%)
e) firmowa premia obrotowa (4-21% od obrotu firmy).
Poznaj szczegóły - nowy Plan Marketingowy do pobrania tutaj.