Największym atutem firmy Aroma GROUP jest innowacyjny, nowoczesny Plan Marketingowy.
Plan Marketingowy Aroma GROUP powstał w oparciu o doświadczenia ludzi pracujących w różnych MLM i tak naprawdę jest to mieszanka systemów Unilever, systemu schodkowego oraz czegoś nowego, co w połączeniu z dwoma poprzednimi zadowoli nawet zwolenników systemów binarnych.
Ten ciekawy, hybrydowy (połączenie kilku systemów) plan przewiduje zarobek z 6 poziomów sponsorowania, na 6 różnych sposobów, możliwość przepinania produktów i Partnerów, a to wszystko po to, aby każdy, kto pracuje był uczciwie wynagradzany za swoją pracę.
Firma Aroma GROUP przeznacza 42% ceny dystrybutorskiej produktu na prowizje dla Dystrybutorów.
Pierwszym źródłem dochodów jest sprzedaż detaliczna
Jeżeli sprzedajmy osobiście naszym znajomym, to wtedy zarabiamy na narzucie 43 % (nie licząc kosztów przesyłki).
Jeżeli prowadzimy sprzedaż przez sklep partnerski Aroma GROUP, to mamy dwie opcje:
- Klient kupuje u nas sporadycznie, jednorazowo za kwotę mniejszą niż 100 zł, więc na narzucie zarabiamy 43 %.
- Klient kupuje u nas częściej, dzięki jednorazowemu zakupowi na kwotę wyższą niż 100 zł staje się Stałym Klientem i wtedy narzut wynosi 30 %.
Drugim źródłem dochodów jest prowizja dystrybutorska
Prowizja dystrybutorska to pierwsza z nowości w Planie Marketingowym Aroma GROUP. Za każdy sprzedany w strukturze starter otrzymujemy odpowiednio 1 % - 5 % w zależności od poziomu. W sumie firma Aroma GROUP przeznacza 14 % z każdego startera na prowizje dla dystrybutorów. Dzięki temu zabiegowi, opłaca się samemu zachęcać ludzi do współpracy, bo pierwsze pieniądze mamy zarobione już w pierwszym miesiącu.
Każdy kto „żyje z MLM”, kto działa w tym sektorze od jakiegoś czasu wiele razy doświadczał „słomianego zapału” nowych dystrybutorów, którzy przy zakupie startera mogliby nawet „góry przenosić”, aby potem po 3 tygodniach powiedzieć „ja się do tego nie nadaje”. Co wtedy pozostaje? Na pewno jakaś satysfakcja, ale i żal, a czy ktoś zapłaci za ten czas poświecony na wdrożenie nowego partnera? Raczej nie.
Poprzez prowizje dystrybutorską firma Aroma GROUP wynagrodzi Cię za czas poświęcony dystrybutorowi, który nawet nie zdążył dotrwać do końca pierwszego miesiąca rozliczeniowego, co gorsza nie wypróbował produktów firmy „na własnej skórze”.
Trzecim źródłem dochodu jest prowizja kwalifikacyjna
Za każdą kwalifikację w strukturze, czyli zakup za minimum 31 pkt. (37 zł brutto wydane na produkty w sklepie) otrzymujemy prowizję według zasady:
1. Łączny obrót struktury poza własnym obrotem = 31 pkt. – otrzymujemy 5 % z obrotu na I linii.
2. Łączny obrót struktury poza własnym obrotem = 155 pkt. – otrzymujemy 5 % z obrotu na I linii + 3 % z obrotu na II linii.
3. Łączny obrót struktury poza własnym obrotem = 465 pkt. – otrzymujemy 5 % z obrotu na I linii + 3 % z obrotu na II linii + 2 % z obrotu na III linii.
4. Łączny obrót struktury poza własnym obrotem = 1160 pkt. - otrzymujemy 5 % z obrotu na I linii + 3 % z obrotu na II linii + 2 % z obrotu na III i IV linii.
5. Łączny obrót struktury poza własnym obrotem = 2320 pkt. - otrzymujemy 5 % z obrotu na I linii + 3 % z obrotu na II linii + 2 % z obrotu na III i IV linii + 1 % z obrotu na V linii.
6. Łączny obrót struktury poza własnym obrotem = 6075 pkt. - otrzymujemy 5 % z obrotu na I linii + 3 % obrotu na II linii + 2 % obrotu na III i IV linii + 1 % obrotu na V i VI linii.
Prowizja kwalifikacyjna, podobnie jak premia dystrybutorska, ma dać Ci już na pierwszym etapie tworzenia własnych struktur w Aroma GROUP wynagrodzenie za czas poświęcony „selekcji” czyli wyborze tych partnerów, z którymi tak naprawdę możesz zbudować dochodową organizację. Dlatego wynagrodzenie większe jest w pierwszej linii niż w szóstej.
Czwartym źródłem jest strukturalna premia obrotowa
Nadszedł czas na premię obrotową, w sumie znaną z większości firm. W premii tej liczy się cały obrót struktury, a nasza prowizja jest liczona jako różnica miedzy poziomami.
Jednak tu należy zwrócić uwagę na wspomniane przeze mnie wcześniej możliwości przepięć dystrybutora i konsekwencje tego przy naliczaniu prowizji.
W przedstawionym na zdjęciu drzewku mamy sytuację, w której dystrybutor, nazwijmy go Adam, jest na poziomie 12 %, jego ludzie mają kolejno: Ania - 6 %, Kasia - 8 % i Jurek - 8 %.
W tym przypadku prowizja Adama będzie liczona następująco:
Różnica miedzy Adamem a Anią:
(12 % - 6 % = 6 % x 3200 pkt.) + (12 % - 2 % = 10 %x 800 pkt.).
Skąd się to bierze?
Ania posiada w swojej strukturze dwie osoby osobiście zasponsorowane oraz 1 osobę bezpośrednio zasponsorowaną przez Adama i przepiętą do struktury Ani (zaznaczona na czerwono).
Gdy będziemy liczyć różnicę między Adamem a Kasią, to zastosujemy tradycyjny sposób przeliczania, ponieważ Kasia ma wyłącznie osoby zasponsorowane przez siebie i nie posiada osób podpiętych: 12 % - 8 % = 4 % x 7000 pkt.
W drzewie Jerzego znowu widać osoby przepięte przez Adama i dlatego tu liczymy jak w pierwszym przypadku: (12 % - 8 % = 4 % x 4000 pkt.) + (12 % - 6 % = 6 % x 3000 pkt.).
Premia obrotowa Adama to suma tych trzech różnic.
Przepięcia w strukturze pozwalają na tworzenie większych obrotów naszym Partnerom, tym niemniej premia i awans należą się nam.
Dalsza część Planu Marketingowego Aroma GROUP zostanie omówiona już za kilka dni.