Aromaterapia jest coraz częściej wykorzystywana w firmach. W Japonii odkryto, iż rozpylenie w biurach olejku cytrynowego, powoduje zmniejszenie ilości błędów popełnianych przez pracowników obsługujących komputer aż o 54%, a naukowcy z USA stwierdzili, że automaty na monety przyciągają o 45% więcej klientów, jeśli w powietrzu unosi się miły zapach. Badania prowadzone w Japonii wykazały także, że zapach jaśminu stymuluje elektryczną aktywność mózgu, a zapach lawendy wywołuje efekt uspokojenia elektrycznej aktywności mózgu. Także olejek miętowy korzystnie wpływa na koncentrację, niweluje zmęczenie umysłowe i łagodzi bóle głowy. Wprowadzenie aromaterapii do firm, nie tylko polepszyłoby efekty pracy, ale również może wpłynąć zachęcająco na klientów firmy przychodzących na spotkanie.
Strony
- Strona główna
- Olejki i kompozycje zapachowe
- Perfumy damskie i męskie
- Oleje do masażu
- Naturalne kosmetyki Exclusive
- Musujące sole do kąpieli
- Sole do kąpieli
- Sole do kąpieli Exclusive
- Sole do pielęgnacji stóp
- Świece zapachowe
- Naturalne kadzidła indyjskie
- Mydła w płynie
- Lista adresowa
- Plan Marketingowy
- Zestawy startowe
- Wypłata prowizji
- Zostań Partnerem Aroma Group
- Promocja
- Szkolenia online w serwisie YouTube
- Kontakt
środa, 11 stycznia 2012
Olejki eteryczne w życiu codziennym - w biurze
Aromaterapia jest coraz częściej wykorzystywana w firmach. W Japonii odkryto, iż rozpylenie w biurach olejku cytrynowego, powoduje zmniejszenie ilości błędów popełnianych przez pracowników obsługujących komputer aż o 54%, a naukowcy z USA stwierdzili, że automaty na monety przyciągają o 45% więcej klientów, jeśli w powietrzu unosi się miły zapach. Badania prowadzone w Japonii wykazały także, że zapach jaśminu stymuluje elektryczną aktywność mózgu, a zapach lawendy wywołuje efekt uspokojenia elektrycznej aktywności mózgu. Także olejek miętowy korzystnie wpływa na koncentrację, niweluje zmęczenie umysłowe i łagodzi bóle głowy. Wprowadzenie aromaterapii do firm, nie tylko polepszyłoby efekty pracy, ale również może wpłynąć zachęcająco na klientów firmy przychodzących na spotkanie.