Rozmawiałem dziś z jednym z przedsiębiorców, który zadał mi trudne dla niego pytanie: Chciałbym założyć sklep internetowy, od czego powinienem zacząć?
Po tej rozmowie mocno uświadomiłem sobie, że wcale dziś nie jest tak prosto założyć dochodowy sklep Internetowy. W momencie, kiedy na polskim tylko rynku mamy około 8000 działających sklepów każdy, kto się decyduje na otwarcie czegoś nowego musi zadać sobie następujące pytania:
- Co będę sprzedawał w tym sklepie, na ile będzie to produkt niszowy?
- Gdzie będę trzymał i pakował towar?
Jeżeli już prowadzę handel w tradycyjnym systemie to nie ma problemu z odpowiedzią na te pytania, ale co mają zrobić przedsiębiorcy prowadzący np. działalność usługową, którzy chcieliby sobie dorobić rozszerzając swoją działalność, albo osoby pracujące gdzieś, które myślą o dodatkowym dochodzie?
Kolejne ważne zagadnienia dla e-sklepu to wybór domeny, hostingu i skryptu sklepu. I tu zaczynamy wchodzić w koszty – możemy nabyć te rozwiązania za 0 do 100 zł za rok, a i są też takie za kilka, kilkanaście tysięcy za rok. Jak to za zazwyczaj bywa w naszym kraju jak coś jest za darmo to jest albo kiepskiej jakości albo nie mamy gwarancji że będzie działać.
Kiedy już będziemy mieli kupiony sklep musimy poukładać w nim nasze produkty i ładnie je opisać. W wielu przypadkach będzie trzeba skorzystać z usług copywriter’a, a to też są koszty.
Teraz jeszcze zostało tylko dogadać się z firmą kurierską – im bardziej wymagający towar tym rzetelniejsza powinna być firma. I na koniec zostaje drobiazg, za który teraz nie zapłacisz (a potem na pewno koło 3,5% od obrotu) to podpisanie umowy z dostawcą systemu płatniczego.
Mamy wszystko - możemy sprzedawać!!!
Aaa… jeszcze tylko jedna mała rzecz trzeba mieć klientów?!
czyli trzeba wypromować swój sklep. I tu też jest zasada tanio znaczy długo i nie zawsze dobrze, a jeśli chcesz za to płacić to tu na szczęście koszty zależą do Twoich możliwości.
W kontekście tych dzisiejszych rozmów o otwieraniu własnego e-sklepu uświadomiłem sobie jak prostą sprawą jest zarobienie pieniędzy z Aroma GROUP.
W tym biznesie każdy dystrybutor otrzyma w cenie startera domenę, profesjonalny sklep i wszystkie te rzeczy niezbędne do jego działania.
Na Tobie jako dystrybutorze będzie spoczywało jedynie wypromowanie tego sklepu!!!
Za każdy sprzedany w sklepie produkt otrzymasz wynagrodzenie 30-43% ceny klienta w zależności od tego, czy kupujący będzie u Ciebie pierwszy raz, czy też będzie posiadał status Stałego Klienta.
Wynagrodzenie za wszystkie produkty sprzedane w danym miesiącu zostanie doliczone Ci do prowizji z obrotu grupy.
Uważam, że jest to dobre rozwiązanie dla tych, którzy nie koniecznie czują „blusa” w budowaniu struktur, a chcą zarabiać bez wychodzenia z domu.
Jak widzisz każdy w tym biznesie znajdzie coś dla siebie – zapraszam do współpracy:
Radosław Szewczyk
Po tej rozmowie mocno uświadomiłem sobie, że wcale dziś nie jest tak prosto założyć dochodowy sklep Internetowy. W momencie, kiedy na polskim tylko rynku mamy około 8000 działających sklepów każdy, kto się decyduje na otwarcie czegoś nowego musi zadać sobie następujące pytania:
- Co będę sprzedawał w tym sklepie, na ile będzie to produkt niszowy?
- Gdzie będę trzymał i pakował towar?
Jeżeli już prowadzę handel w tradycyjnym systemie to nie ma problemu z odpowiedzią na te pytania, ale co mają zrobić przedsiębiorcy prowadzący np. działalność usługową, którzy chcieliby sobie dorobić rozszerzając swoją działalność, albo osoby pracujące gdzieś, które myślą o dodatkowym dochodzie?
Kolejne ważne zagadnienia dla e-sklepu to wybór domeny, hostingu i skryptu sklepu. I tu zaczynamy wchodzić w koszty – możemy nabyć te rozwiązania za 0 do 100 zł za rok, a i są też takie za kilka, kilkanaście tysięcy za rok. Jak to za zazwyczaj bywa w naszym kraju jak coś jest za darmo to jest albo kiepskiej jakości albo nie mamy gwarancji że będzie działać.
Kiedy już będziemy mieli kupiony sklep musimy poukładać w nim nasze produkty i ładnie je opisać. W wielu przypadkach będzie trzeba skorzystać z usług copywriter’a, a to też są koszty.
Teraz jeszcze zostało tylko dogadać się z firmą kurierską – im bardziej wymagający towar tym rzetelniejsza powinna być firma. I na koniec zostaje drobiazg, za który teraz nie zapłacisz (a potem na pewno koło 3,5% od obrotu) to podpisanie umowy z dostawcą systemu płatniczego.
Mamy wszystko - możemy sprzedawać!!!
Aaa… jeszcze tylko jedna mała rzecz trzeba mieć klientów?!
czyli trzeba wypromować swój sklep. I tu też jest zasada tanio znaczy długo i nie zawsze dobrze, a jeśli chcesz za to płacić to tu na szczęście koszty zależą do Twoich możliwości.
W kontekście tych dzisiejszych rozmów o otwieraniu własnego e-sklepu uświadomiłem sobie jak prostą sprawą jest zarobienie pieniędzy z Aroma GROUP.
W tym biznesie każdy dystrybutor otrzyma w cenie startera domenę, profesjonalny sklep i wszystkie te rzeczy niezbędne do jego działania.
Na Tobie jako dystrybutorze będzie spoczywało jedynie wypromowanie tego sklepu!!!
Za każdy sprzedany w sklepie produkt otrzymasz wynagrodzenie 30-43% ceny klienta w zależności od tego, czy kupujący będzie u Ciebie pierwszy raz, czy też będzie posiadał status Stałego Klienta.
Wynagrodzenie za wszystkie produkty sprzedane w danym miesiącu zostanie doliczone Ci do prowizji z obrotu grupy.
Uważam, że jest to dobre rozwiązanie dla tych, którzy nie koniecznie czują „blusa” w budowaniu struktur, a chcą zarabiać bez wychodzenia z domu.
Jak widzisz każdy w tym biznesie znajdzie coś dla siebie – zapraszam do współpracy:
Radosław Szewczyk
GG: 7363530