1. Przekaż mu najistotniejsze informacje niezbędne do tego, aby mógł z sukcesem rozpocząć swoją działalność. Używaj firmowego prezentera stworzonego specjalnie na potrzeby pierwszych prezentacji:
a. omów katalog - pokaż, które produkty cieszą się szczególnym powodzeniem,
b. pomóż mu stworzyć jego pierwszą listę 30 nazwisk potencjalnych Klientów:
- powiedz, by wybrał 5 osób, do których pójdzie z katalogiem w ciągu najbliższych 2-3 dni,
- oraz 5 osób, które zaprosi na spotkanie "Prezentacja wprowadzająca Aroma Group",
- pozostałe osoby z listy powinien odwiedzić w kolejnych dniach,
c. przedstaw procedury obowiązujące w firmie:
- składanie zamówień, płatności, dostarczanie zamówień,
- wnioski rejestracyjne, sposoby kontaktowania się z Tobą, z firmą,
- wytłumacz, co to są punkty; jak korzystać z cennika.
2. Omów Plan Marketingowy:
a. opowiedz o rabatach i premiach,
b. omów schemat poziomów rabatowych.
3. Zaproś nowego Przedstawiciela na spotkanie z Twoim Starszym Przedstawicielem lub Liderem - takie spotkanie powinno odbywać się minimum raz w miesiącu dla wszystkich nowych Przedstawicieli. Dzięki temu nowe osoby łatwiej odnajdą się w świecie Aroma Group, nawiążą nowe kontakty i poznają innych Przedstawicieli o takim samym statusie.
4. Powiedz swojemu Przedstawicielowi, że skontaktujesz się z nim za 3-4 dni, aby upewnić się, czy daje sobie radę. I zrób to!
5. Jeśli masz pytania - pytaj swojego Sponsora, Lidera, Menedżera, pracowników Biura Obsługi Klienta Aroma Group. Nie wahaj się zadawać pytań - od odpowiedzi może zależeć Twój sukces.