Według analityków biznesu, sprzedaż bezpośrednia, a zwłaszcza marketing wielopoziomowy (MLM), należy do najbardziej dynamicznie rozwijających się branż. Trend ten utrzyma się jeszcze przez co najmniej kilkanaście lat. Mimo, że na świecie ma ponad 200-letnią tradycję (pierwszy produkt dystrybuowany był w sprzedaży bezpośredniej w 1768 roku), w Polsce branża ta znana jest dopiero od lat dziewięćdziesiątych XX wieku.
Z każdym rokiem przybywa w naszym kraju zarówno Klientów korzystających z tej formy zakupów, jak i osób, które związały ze sprzedażą bezpośrednią swoją karierę zawodową. I nic dziwnego! Marketing wielopoziomowy to biznes równych szans, zajęcie dla każdego, kto ceni sobie wolność i niezależność, pragnie rozwoju osobistego i chce osiągnąć sukcesy zawodowe i materialne. Tutaj nikt nie pyta, ile masz lat, jakie posiadasz wykształcenie, doświadczenie zawodowe, plany rodzinne, liczbę dzieci i czy zawsze będziesz do dyspozycji firmy. Nie ma również znaczenia to, czy umiesz sprzedawać. Wystarczy, że będziesz używać produktów i polecać je znajomym - Twoja rekomendacja to najlepsza technika sprzedaży.
W sprzedaży bezpośredniej korzystają również Klienci. Dzięki pominięciu wszystkich ogniw pośredniczących, które występują w tradycyjnym handlu, takich jak: hurtownie, punkty detaliczne i inni pośrednicy, firmy sprzedaży bezpośredniej mogą sprzedawać swój produkt bez obciążania go dodatkowymi marżami, czyli po dobrych cenach i w dobrej jakości.
Korzystasz Ty, korzysta Twój Klient. Po prostu.